Deze week lanceerde Young Perfect in samenwerking met SPAR University een gaaf nieuw activatieconcept:
Try&Buy!
Hero Benelux kreeg de absolute primeur tijdens de uitrol van dit concept; een waar feestje op de winkelvloer met jongeren en de nieuwe Hero commercial in de hoofdrol!
Tijdens de activatie konden shoppers proeven van Hero Cassis.
Het gehele concept is gericht op interactie en beleving.
Young Perfect was verantwoordelijk voor de doorvertaling van de commercial naar de winkelvloer, waarvoor speciale premium brand ambassadors gecast zijn en waarbij een unieke set kleding is ontworpen.
Studenten konden op de foto met de Zeeuwse meisjes die zo weggelopen lijken uit de commercial, en ook de opvallende SPAR University krokodil maakt zijn intrede.
Dit alles binnen een door ontworpen opvallende setting, geheel in Hero Cassis stijl.
Deelde zij de foto via social media, dan maakten zij kans op een Hero Cassis Chesterfield (t.w.v. €900,00) en Hero Cassis Cocktailparty (t.w.v. €3.000,00) voor in het studentenhuis!
Een gave, nieuwe manier om de jonge doelgroep zowel online als offline te activeren!
Wij creëerde op maar liefst 7 universiteiten deze super toffe fotosetting en maakte deze video over het totaal concept!