MAAK HET VERSCHIL
MET HET MOOD CHOCOLATE CONCEPT VAN CALLEBAUT
Kleur bekennen. Daar draait het om bij de Mood Chocolates. Het is een nieuw concept van Callebaut, dat aansluit op de behoeften van de nieuwe generatie consumenten en dat is gebaseerd op de trend Mood Food.
MOOD FOOD
Mood Food? Je kent vast wel de uitspraak: Je bent wat je eet. Eten beïnvloedt hoe we ons voelen en kan ons humeur een flinke boost geven. Denk maar aan mensen die in de ochtend nood hebben aan een flinke kop warme koffie om de dag energiek te kunnen starten. Of chocolate lovers die regelmatig een stuk chocolade eten om hen een blij en gelukkig gevoel te geven.
ON THE GO SNACKING IS DÉ TREND
Daarnaast verandert het snackgedrag van de consument door de jaren. Opmerkelijk is dat de grens tussen snacks en maaltijden vervaagt. Meer dan de helft van de consumenten vervangt nu makkelijker een maaltijd door een snack. De verklaring hiervoor is dat vooral jongere generaties zoals Millennials en Generatie Z vaak onderweg zijn en kiezen voor snelheid en gemak.
Wij schoten het beeldmateriaal voor de lancering van dit concept richting de patissiers!