IWC Schaffhausen bestaat al 150 jaar…dat is een hele tijd.
Zij waren hun tijd ver vooruit door al heel vroeg in hun merkcommunicatie storytelling toe te passen. Tot op de dag van vandaag doen ze dat nog steeds.
Zo zijn er binnen hun Pilot collectie “LE PETIT PRINCE” edities te vinden. Refererend naar het boek Le Petit Prince. De kleine prins, is een poĂ«tisch verhaal van de hand van schrijver en piloot Antoine de Saint-ExupĂ©ry, gepubliceerd in 1943. Het laat de eenvoudige verstandigheid zien die volwassenen lijken te vergeten wanneer ze opgroeien.
Wij kozen ervoor dit piloten horloge te fotograferen in de cockpit van een Boeing 737, welke voor menig man refereert aan voorbije jongensdromen. “Toevallig” hebben wij deze op ware grootte in onze studio staan, zodat wij ook nooit die eenvoudige verstandigheid vergeten.
Juist in deze tijd is storytelling extra belangrijk voor uw merk, het geeft uw klanten de ruimte af en toe te kunnen dromen!